2012. december 2., vasárnap

Un sueno en realidad II. - 5. fejezet

Helló!
Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki gondolt rám csütörtökön. Jól sikerült az írásbeli, ugyan még nem kaptuk meg, de ahogy nézegettem a megoldásokat, 90 % körüli lesz az eredmény. Most így az utolsó megmérettetés, a gyakorlati vizsga előtt megírtam a folytatást. Nem vagyok vele maradéktalanul megelégedve, de majd Ti eldöntitek, hogy mennyire lett jó. Ebben a fejezetben végre összeér a két szál. :) Kíváncsi vagyok, hogy mit fogtok szólni hozzá. A kommenteket és pipákat továbbra is köszönöm! Jó olvasást kívánok a fejezethez!
Puszi:
Detti


- Négy kerék van a seggük alatt és a gyalogosokra már oda se figyelnek. – morogtam az orrom alatt alig hallhatóan. Fejben már azt fogalmaztam, hogy mit fogok mondani az autósnak, aki épp az MP3 lejátszómért hajolt le. Lassan egyenesedett fel, a szívverésem pedig kihagyott egy ütemet, amikor ráismertem. Hol őt, hol a fekete Audit néztem és még mindig hitetlenkedtem. „Nem. Ez nem lehet. Ennek még nincs itt az ideje...” – ráztam meg a fejem. Azt az alakot ezer közül is felismertem volna bármikor, bárhol. Minden egyes porcikáját úgy ismertem, mit a tenyeremet, de nem így akartam vele találkozni és nem akkor. Az argentin rám nézett és kiejtette a kezéből a zenelejátszómat.
-         Alejandra! – motyogta maga elé.
-         Gonzalo – mozgott az ajkam, de egy hang sem jött ki a torkomból. Lassan dőltem neki a mögöttem lévő parkolóautomata oldalának és becsuktam a szemem. Lejjebb is csúsztam egy kicsit és abban reménykedtem, hogy ha kinyitom a szemem, nem őt fogom látni. Gonzalo talán azt hihette, hogy elájultam és odasietett hozzám. Leguggolt mellém, én pedig rögtön megéreztem az illatát. Csukott szemhéjam mögött felidéződött egy régi este, ami talán megtörtént, talán csak az álmaim játéka volt. Tisztán láttam ahogy hozzábújok és átölel a két erős karjával, mint rég...még mielőtt tovább folytatódott volna a látomás kinyitottam a szemem és az argentin pillantottam meg, ahogy szinte fölém hajol.
-         Jól vagy? – kérdezte aggódva.
-         Ha hagysz levegőhöz jutni, akkor esetleg tudok válaszolni. – kezdtem el fészkelődni.
-         Persze bocsi. – húzódott távolabb. Láthatóan nem nagyon tudta, hogy mit is mondjon vagy hogy is viselkedjen velem, bár ezzel én sem voltam másképp.
-         A görkorcsolyám két kereke kitört, a tenyeremen van egy horzsolás és kicsit fáj a csuklóm, egy tócsában ülök és kicsit fáj a fenekem is, te leamortizáltad az MP3 lejátszómat de amúgy semmi bajom.
-         Biztos? Elég nagyot estél...
-         Nem, köszönöm jól vagyok. Tényleg! Ne izgulj miattam. – vettem le a lábamról a görkorcsolyám és átcseréltem a cipőmet. Egy pillanatra néztem csak rá, mert képtelen voltam állni a tekintetét.
-         Segítsek felállni?
-         Menni fog egyedül is. – löktem arrébb a kezét bunkó módon és feltápászkodtam a földről, de ahogy megéreztem a járdát a lábam alatt megszédültem és egyenesen Gonzalo karjaiba estem és valami megmagyarázhatatlan érzés futott végig rajtam.
-         Szerintem meg kéne mutatnod magad egy orvosnak.
-         Szerintem meg nincs semmi olyan bajom, amit nem hoz rendbe egy kis pihenés. – makacsoltam meg magam és kimásztam a karjai közül.
-         Akkor csinálj amit akarsz! Van nekem jobb dolgom is annál, hogy veled veszekedjek. Különben is már semmi közöm sincs hozzád. – ment oda az autójához, én pedig megbántam, hogy olyan bunkón viselkedtem vele.
-         Gonzalo! – szóltam utána, mire rámnézett a válla fölül. – nem akartam bunkó lenni. Bocsánat!
-         Elvigyelek valahová? Valahogy nem töltene el boldogsággal, ha netán feljelentenél...
-         Haza akarok menni. – jelentettem ki figyelmen kívül hagyva az utóbbi megjegyzését és megadtam neki a címet. Míg én beszálltam az autóba, ő még hátrament a csomagtartóhoz és kezében egy zacskó mirelitborsóval tért vissza, amit a kezembe is nyomott miután elfoglalata a helyét a kormány mögött.
-         Tedd a homlokodra még mielőtt nagyobbra nő a púpod!
- ööö...köszi! – nyomtam a fejemre, miközben indított. Nagyon jól esett az a kis hideg. Több szó nem esett a fekete Audiban, mert sem én, sem ő nem tudtuk, hogy miről is beszélgethetnénk. Mit is mondhattam volna azok után, hogy itthagytam Madridban néhány hónap után pedig visszatértem? Az egyik felem azt akarta, hogy minél előbb hazaérjek, míg a másik nyújtotta volna az időt, hogy minél tovább ott lehessek mellette. Fél kezemmel a mirelitborsót fogtam a homlokomhoz és a zacskó alól Gonzalot néztem. Képtelen voltam levenni róla a szemem. Az agentin a nyáron levágatta a haját és ez a frizura sokkal jobban állt neki. A vonásai is férfiasabbak lettek és bár eddig is szívdöglesztően jóképű volt, ezután fokozatabban is illet rá ez a jelző. A csend már túl kínossá vált, ezért az argentin bekapcsolta a CD-lejátszót. A kedvenc dala következett, mire egy pillanatra elmosolyodott, a szívem pedig akkorát dobbant, hogy azt hittem, hogy áttöri a bordáimat és az ölembe ugrik. Becsuktam a szemem és azon voltam, hogy úrrá legyek a lelkemben kavargó érzéseimen. Az autó lassított, majd megállt, én pedig gyorsan ki is szálltam Gonzalo mellől. Még megköszönni sem volt időm, hogy elhozott,  olyan gyorsan hajtott el a ház elől és mire feleszméltem már csak az Audi hátulját láttam, ahogy eltűnik a távolban, én pedig csak álltam a járda szélén és kezemben a mirelitborsóval bámultam az utca vége felé...

***

Gonzalo lekanyarodva a forgalmas madridi főútról, a peña del soli háztól nem messze, egy félreeső helyen leállította az autót. Szüksége volt egy kis egyedüllétre, hogy fel tudja dolgozni magában az előbb történteket. Kikapcsolta a CD-t majd a fejét lassan oldalra fordította és a maga melletti ülést bámulta. Tényleg nincs negyed órája, hogy Alejandrát tette ki az egyik ház előtt? Kezével még mindig a kormányt markolta, amit még csak most vett észre. Vett egy nagy levegőt és hátradőlt az ülésen, aztán becsukta a szemét. Ha erősen koncentrált, akkor el tudta választani az illatosítótól Alejandra parfümjének az illatát. Még mindig ugyanazt használta, ami néhány hónappal ezelőtt is kedvence volt...amit még tőle kapott ajándékba. Rögtön megértette, hogy miért volt olyan furcsa érzése, már hetek óta. Nem tudta, hogy a lány meddig marad, azt sem tudta, hogy miért jött, de itt van Madridban. Sokszor elképzelte már, hogy mit fog érezni, mit fog mondani Alejandrának, ha egyszer még összefutnak valahol, de arra nem számított, hogy ez pont így fog történni és azt sem kalkulálta bele a számításaiba, hogy mi lesz, ha azt fogja érezni, amit most. Képtelen volt kiverni a fejéből a képet, ahogy nagy szemekkel nézett rá a lány és a nevét formálták meg az ajkai, de a hangja néma maradt. Alejandrának az elmúlt pár hónapban nem lett új frizurája, nem kezdett el másfajta ruhákat hordani és a zenék közül is még mindig ott volt néhány kedvence a zenelejátszón, mégis úgy érezte Gonzalo, hogy változott. Egy büszke és pár fokkal érettebb nő volt az, aki megmakacsolva magát kijelentette, hogy nem megy orvoshoz...és talán ettől a hatrozottságtól vagy a sikerektől, amelyekre annyira vágyott és talán meg is kapott, még szebb lett...vagy csak ő érezte úgy. Még mindig nem felejtette el, hogy mekkorát csalódott azon a májusi délutánon és emlékeztette is magát rá. Sosem hitte, hogy ennyire félre tud valakit ismerni, mint ahogy Alejandrát... Most pedig ez a nő, aki májusban csak úgy kisétált az életéből ismét itt van. Kíváncsi lett volna rá, hogy mire gondolt, amikor ráismert. Alejandra is ugyanazt érezte, amit ő? Elgondolkozott rajta, hogy mihez kezdjen vele ha esetleg újra látja és egy kis ideig tartó mérlegelés után eldöntötte, hogy mit fog csinálni. Ha visszajött, hát visszajött, de akkor meglátja majd, hogy miként előtte is volt egy élete, utána is lett egy. Azelőtt is és nyáron is élte a saját életét, a kettő közt pedig ott volt pár hónapig Alejandra is. Nem nagy ügy...az emberek szerelmesek lesznek, aztán szakítanak, ez már csak így van. De ettől még nem áll meg forogni a Föld, még ha volt is olyan pár perc, amikor így érezte. Ám most összedőlt a kártyavár, amely az új agglegény életének lapjaiból állt. Akkor fújta el a szél, amikor karjai közt tartotta a lányt, de az alapjai még megvannak és újra fel lehet építeni, mert az ember csak lehet boldog, hogy  ha összeomlik is, újraépíti, aztán jobban vigyáz rá, hogy semmiféle Alejandra-hurrikán ne döntse romba legközelebb...

***

A lakásba felmenve úgy vettem elő a szekrényből tiszta és száraz ruhát magamnak majd öltöztem át, hogy miután végeztem csak néztem magamra, hogy megállapítsam, hogy mit is vettem magamra. A horzsolásaimat leragasztottam ragtapasszal, aztán leültem a kanapéra és az arcom a kezeimbe temettem. Vettem egy mély levegőt, aztán megmasszíroztam a halántékom és hátradőltem az ülőalkalmatosságon. Lassan körbejárattam a szemem a szobán és éreztem, hogy a szemem égetni kezdik a felgyülemlő könnyek, de makacsul ellenálltam annak, hogy szabadjára engedjem őket. Ránéztem a kanapé előtti dohányzóasztalon nyitva felejtett albumra, amit még elöző nap este nézegettem és ellenállhatatlan kísértést éreztem rá, hogy kézbe vegyem és jobban megnézzem a két oldalon elhelyezkedő képeket. Lassan nyúltam érte, mintha harapni tudna és óvatósan helyeztem az ölembe, mintha féltem volna tőle. Bizonyos értelemben ez utóbbi igaz is volt...féltem. Féltem attól, hogy megtörik az páncél, amit gondos munkával helyeztem fel a szívemre és a lelkemre, hogy megvédjen Gonzalotót, ha szükséges. Most szükséges lett volna és mégsem ért semmit. Az albumban négy fotó volt azon a két oldalon, én pedig végigjárattam a tekintetem mind a négy képen. Mindegyik ugyanazon a napsütéses napon készült, amikor egy egész délutánt átbolondoztunk kettesben a Retiroban és az egész album a régi közös képeinkkel volt tele. Az érzéseket, emlékeket, amiket megpróbáltam magamban eltemetni, most hirtelen, mint egy megáradt folyó elárasztották a gondolataimat. Nem akartam ezt érezni, nem akartam  iránta bármit is érezni és naivan azt hittem, hogy ha összecsapom az albumot, akkor elijesztem vele mindazt, ami a belsőmben kavarog. Nem felejtettem el, hogy milyen módon kényszerített választásra. Nem volt joga hozzá, hogy ezt kérje tőlem, amikor tudta, hogy ő is ugyanolyan fontos volt nekem, mint a tánc, de mégis megtette, a következményeket viszont már nem bírta elviselni. Ő adott két lehetőséget, én választottam és ismét feltettem mindent a táncra, ami teljesen kitölti az életemet és tökéletesen boldog vagyok így Guillo mellett...ő legalább nem állít választások elé. Az albumot letettem a helyére és eldöntöttem, hogy egy jó ideig bele sem nézek, ám ahhoz nem kellett egy fénykép sem, hogy felidézzem, hogy milyen hatással volt rám az érintése, amikor a karjaiban kötöttem ki. Hiába próbáltam nem az argentinra gondolni, mégis minduntalan az ő arca kúszott a gondolataim közé, ahogy rám nézett... Vajon ő mire gondolt, amikor rám ismert? Mit érzett? A kezem a szívemre tettem, mintha ezzel meg tudtam volna fogni és visszakényszeríteni a rendes ritmusára, de elég volt csak felidéznem azt a barna szempárt és máris hevesebben kezdett dobogni. Amiről azt hittem, hogy nincs már és elmúlt éledezni kezdett, de makacsul elhatároztam, hogy ellenállni fogok neki. Választanom kellett én pedig választottam, Gonzalo pedig megláthatja, hogy egy percre sem bántam meg, hogy a tánc mellett döntöttem...a többi pedig már nem az én dolgom. Kezembe vettem a mobilom és fel akartam hívni Anát, hogy elmondjam neki, ami hazafelé történt velem, de aztán eszembe jutott, hogy talán még dolgozik vagy Sergioval van így inkább visszatettem az asztalra a telefont. Eldőltem a kanapén és átöleltem az egyik párnát, aztán lassan elaludtam. Hogy mennyi ideig alhattam, azt nem tudom, mert a következő emlékem ár az volt, hogy valaki megcirógatta az arcom. Hunyorogva néztem az ülőalkalmatosság előtt guggoló alakra és szép lassan kitisztult a kép.
-         Guillo? – kérdeztem még kissé álmosan.
-         Hola Alejandrita! Nem akartalak felébreszteni.
-         Jaj ne viccelj már! – ültem fel gyorsan – Még jó, hogy felébresztettél. – dörzsöltem meg a szemem.
-         De én szeretlek nézni, miközben alszol. – húzott magához.
-         Én pedig borzasztóan örülök neki, hogy végre hazajöttél és minél több időt akarok veled tölteni, lehetőleg ébren. – bújta oda hozzá, aztán megcsókoltam, de ez most valahogy más volt...
-         Esküszöm azt hittem, hogy annyira rég jártam már itthon, hogy már a címet is elfelejtettem és rossz helyre jöttem, de aztán megláttalak a kanapén aludni. Nagyon szép lett ez a lakás....sokkal otthonosabb. – nézett körül a nappaliban Guillo.
-         Igyekeztem.
-         Most már sokkal jobb ide hazajönni. – mosolygott rám.
-         Mi volt a turnén? Mesélj már valamit! – tettem a kezem a combjára.
-         Jó volt, de én nem élvezetem annyira. Nélküled nem volt ugyanolyan. És van egy nagy újságom számodra.
-         Mi az?
-         Igazából két részből áll ez az újság, de a másik az egyenlőre még legyen a titkom. A dolog első része az az, hogy most egy jó darabig nem megyek sehová se Madridból. – mosolygott rám.
-         Csak nem...
-         Én is otthagyom a társulatot. Most volt időm gondolkozni és rájöttem, hogy beleuntam már a sok utazgatásba. Hogy már itt vagy nekem te is, szeretnék végre legalább egy kis időre megállapodni valahol, de ez nem megy úgy, ha minden hétvégén máshol lépek fel.
-         És a kariereddel mi lesz? – néztem rá kérdőn.
-         Alejandra, vanak a karriernél fontosabb dolgok is. – nézett egyenesen a szemembe, én pedig elkaptam róla a tekintetem. Hirtelen a semmiből egy gombóc keletkezett a torkomban, de nem akartam Guillo előtt elsírni magam.
-         Mindjárt jövök. – szedtem össze minden erőmet és kimentem a konyhába. Fogtam egy csomag ropit és kiöntöttem egy tálba, aztán megláttam a mirelitborsót a konyhaasztalon. Megfogtam és mérgesen vágtam be a fagyasztóba, aztán kivittem a nappaliba a ropit.
-         Mi történt veled?  Most látom csak, hogy milyen a homlokod...és a kezeden is ott a ragtapasz.
-         Csak egy kis baleset ért görkorcsolyázás közben. – legyintettem és éreztem, hogy egy könnycsepp gurul le az arcomon.
-         Itt többről is szó van. Mi a baj? Bántott valaki?
-         Nem, csak nagyon megijedtem. – füllentettem.
- Gyere ide! – húzott le maga mellé a kanapéra. A fejem a mellkasának döntöttem és csak csendben szipogtam. Guillo sem szólt egy szót sem, csak a hátamat simogatta, közben pedig lassan rátelepedett Madridra az este...

10 megjegyzés:

  1. Gonzalo:"Én már úgyis felépítettem a facér pasi életét, akkor se érdekel Alejandra bibibáááááá"
    Alejandra:"Gonzalo akarta, hogy így legyen ő állított választás elé. És amúgy se érdekel, és nem bántam meg, hogy a táncot választottam. Pont. Bibibáááá.""->Két idióta.
    Guillo:"Alejandra, vannak a karriernél fontosabb dolgok is."->Egy értelmes szereplő.
    Mondjuk kár, hogy pont most akar sok időt tölteni Alejandrával...:S:S:S Kíváncsi vagyok, mi az a másik dolog, amit nem mondott még el...
    Mindenesetre, annyi elég, hogy megint nem volt igazad?:P:)
    Várom a folytatást!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el nekem, lesznek ennél még hülyébbek is...
      A 2 gyerek mellé, akik úgyis képtelenek felnőttként viselkedni, kell egy okos ember is, nem? :D Guillo tud okos dolgokat is mondani. Pár részen belül pedig egyenesen imádni fogod érte, de többet nem kotyogok el. :)
      Az majd pár részen belül kiderül, addig is agyalhatsz rajta. Nem a következő részben lesz benne, azt elárulom.
      Örülök, hogy így látod. :)
      Majd a vizsga után. :)

      Törlés
  2. Szia Csajszi!
    Na megjöttem, és most időben. Csoda! ezt fel kell írni xddd
    Nos a részről pedig, tetszett, nagyon :) Ó, én tudtam, hogy találkozni fognak. Haha xddd Megértem a viselkedésüket, reakciójukat, nem lehetett nekik egyszerű. De komolyan, olyan gyerekesek. Meg akarják a másiknak mutatni, hogy megvannak egymás nélkül. Ja, persze... látom! Mint két makacs gyerek! Két hülye. Így csak azt bizonyítják, hogy még mindig szeretik egymást, de hát ők tudják ;) Guillo, most akkora igazat mondott, mint még soha. Végre valaki aki tudja mit akar. :D Azért kiváncsi vagyok mit nem mond el. :O :D
    És nem volt igazad, ez a rész így volt jó ;) Megnyugtatlak!
    Siess a folytatással, a gyakorlati részhez sok sikert!
    puszillak
    Deveczke.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csajszi!

      Ha szeretnéd, akkor felírom a naptárba. :D :D
      Örülök, hogy tetszett. :) Már itt volt az ideje, hogy találkozzanak. Amúgy meg beavatott vagy. :D
      Mind a kettő irtó makacs.Gonzalo azt mondja, hogy ha Alejandra elment, hát elment és kész, nem fog utána sírni és nem érdekli, hogy mit csinál. Alejandra meg azt mondja, hogy mi jogon állította választás elé Gonzalo, megvan ő úgyis, hogy táncol, köszöni szépen. Most meg majd elkezdik egymásnak bizonygatni. Viszont épp itt az ellentmondás, mert ha egyiket sem érdekli a másik, akkor miért kell bebizonyítani, hogy nagyon is dolce vita az élet, amit élnek, hisz úgysem figyel oda...De majd kiderül szépen, hogy ki mit érez...csak nehogy késő legyen.
      kell egy normális felnőtt is a két gyerek mellé. :D Pár részen belül kiderül ;)
      Köszönöm!:)
      Ezt is köszönöm!

      Puszillak!
      Detti

      Törlés
  3. Szia! :)
    Nagyon örültem a fejemnek, amikor megláttam, hogy fent van a folytatás. :D És szuper lett, mint mindig. :)
    Annyira éreztem, hogy ez lesz. Mindkettő makacsul ragaszkodik ahhoz, hogy már semmit sem érez a másik iránt, habár ők is pontosan tudják, hogy ez nem igaz.
    Guillot kezdem egyre jobban megkedvelni, csak ne pont most akarna több időt eltölteni Alejandrával. xD "Alejandra, vannak a karriernél fontosabb dolgok is." Ez pedig a részben a kedvenc mondatom tőle. Remélem egyszer a lány is rájön, hogy ez mennyire igaz. :) Kíváncsi vagyok, mi lehet a másik dolog, amit mondani akar. :)
    Szerintem nincs miért elégedetlennek lenned a fejezettel, nekem nagyon tetszett. :) Nagyon várom a folytatást! :)
    Puszillak, N.

    ui.: Örülök, hogy minden rendben ment a vizsgádon. :) Szurkolok, hogy a gyakorlati vizsgád is sikerüljön majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm! Én úgy éreztem, hogy nem sikerült olyanra, amilyenre szerettem volna megírni, de ezek szerint így is jó lett. :)
      Erre a makacsságra csak az idő lesz gyógyír...meg néhány barát hathatós segítsége, de nem szaladok ennyire előre. :D ;)
      Az a sok idő nem feltétlenül vezet el oda és jelenti azt, amit ti gondoltok. :) Alejandra pedig már rájött arra, amit Guillo kimondott, de magának sem vallja be.:) Pár rész múlva kiderül, hogy mire célzott Guillo.
      Majd a vizsga után valamikor hozom. :)

      Köszönöm! :)

      Puszillak!
      Detti

      Törlés
  4. Szia!!!

    Szuper rész lett mint mindig! Imádom változatlanul. Csak ismételni tudom a többieket. Igen ez valóban nehéz helyzet mindenkinek, de pont így reagálni. Két szemellenzős ló. Tényleg mindketten szenvednek egymás nélkül, de úgy kell látszódnia, hogy már semmi közük egymáshoz.....Egyik makacsabb mint a másik, és fogalmam sincs ki fog "engedni".

    Guillo ráértett a dolgok lényegére és az hiszem ő lesz a kulcs.

    Nagyon várom a következő részt!!!

    Millió puszi!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm! örülök, hogy tetszik. :)
      Óh...lesz ez még rosszabb is... a makacsság nagyon rossz tulajdonság tud lenni,pláne ha olyan dolgokhoz ragaszkodik az ember, ami alapvetően nem a saját javát szolgálja. Egyszer majd az egyikük megunja ezt a játékot, csak nem lesz-e késő?

      Guillo sok mindent lát így is és sok mindent észre fog venni...

      Vizsga után hozom. :)

      Millió puszi Neked is!:)

      Törlés
  5. Szia Csajos!

    Először is elnézésedet kérem, amiért már nagyon-nagyon régóta nem írtam véleményt! Másodszorra pedig azt írnám, hogy az írásod még mindig magával ragad. A mondataid olyan tökéletesen vannak megfogalmazva, és a szavak amiket használsz. Egyszerű szavak, de mégis tökéletessé és különlegessé teszik az egészet. :)
    Harmadjára pedig a történet aktuális része, és ami kimaradt. Alejandra és Guillo kapcsolata szép meg minden, de ha a másik fél ragaszkodik a régi szerelemhez akkor semmi értelme az egésznek.
    És végre eljött az, amire vártam. A tubicáim újra találkoztak. Alejandrára egy kicsit haragudtam, amiért bunkó volt, de a lényeg, hogy most újra átgondolhatja a dolgait a szerelmi életével kapcsolatban. Gonza milyen rendes volt, hogy előkotort egy mirelit borsót. :D Vicces volt.
    Gonza érzelmi világát rendesen felkavarta a csajszi. Egyszer eltűnik, aztán újra megjelenik az életében.
    Remélem javulni fog a helyzetük, és Ale is végiggondolja, hogy mit akar Guillotól és mit Gonzától. Várom, hogy a tubicáim egymásra találjanak megint. :)

    Várom a folytatást!
    Puszi: Niku

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niku!

      Semmi gond. :) Nekem sem nagyon volt időm kommentelni, meg ha volt is, akkor energiám nem maradt. Köszönöm a dicsérő szavakat! :)
      Alejandra és Guillo kapcsolata amolyan kényelmi megoldás, de igazából mind a ketten tudják, hogy ez a kapcsolat így halálra van ítélve...
      Alejandra fog is rajta gondolkozni.Jó sokat, talán túl sokat is... a mirelit borsót meg azért írtam bele, mert akartam valami vicceset is írni bele. :D
      Majd egyszer összehozom őket...előbb vagy utóbb, az még maradjon az én titkom. :)

      Sietek vele. :)
      Puszi:
      Detti

      Törlés