2013. január 19., szombat

Díjat kaptam :)

Sziasztok!

A blogom ismét díjat kapott, amit nagyon-nagyon köszönök Shadownak, NominakCsannának , Denise  Deveczke páronak és Ibolyának! :)



Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

11 dolog magamról:
1.  4 cicám van: Mirci Maffia, Hópihe, Garfield, Cirmi alias a "Sátán macskája" :D
2. A kaját se tudom soha kihagyni ha magamról kell írni: most épp az almás zabfalatokba vagyok beleszerelmesedve. :D
3. Üllőre járok tanulni, egy program keretében múlt hónapban szereztem meg a biztonsági őri OKJ végzettségem.
4. Ebből a csipetcsapatból a legjobb barátom egy Barcelona szurkoló :D
5. Utálom a telet. :(
6. Utálom az ujjatlan felsőket.
7. Kisgyerekként nem tudtam kimondani a k, g és r betűket.
8. Matekból mindig hülye voltam, mégis négyesre érettségiztem belőle.
9. Hiszek az igaz szerelemben, bár egyedülálló vagyok, divatos szóval szingli.

10.  Egy idézet ami jellemez: " Ki a természet beszédét érti, ki a szabadban magányos ösvényeken mulattató örömöket képes találni, sohasem vigasztalan, legyen bár szomorú."
11. Tavaly 3 olyan embert ismertem meg, akikről tudom, hogy soha nem fogom elfelejteni őket. :)

Shadow kérdései:
1. Melyik jobb menny vagy a pokol?
Hosszú teológiai értekezést tudnék írni mind a kettőről, de ezt mellőzöm. Számomra nem kérdés: a menny.:)
2. Mi a véleményed a tetoválásokról?
Az ízléses tetoválásokkal semmi bajom, csak azt nem szeretem, amikor valakin már jószerivel szabad hely sincs, úgy ki van varrva. Nekem egyébként biztos, hogy nem lesz. Ja és megtanultam a leckét: az agyonvarrt emberek sem biztos, hogy rosszak...:)
3. Mi a legelső gondolatod, amikor meglátod az iskoládat?
A klasszikus értelemben vett iskoláimmal már végeztem, szóval ugyanazt érzem akár az általános iskolám, akár a gimnázium előtt egyek el: nosztalgia. Az egyetem előtt is, de akkor azért még érzek némi fájdalmat a szívem mélyén.
4. Kutya vagy macska?
Macska. :)
5. Sport vagy lustulás?
A sport egészségesebb, de én irtó lusta tudok ám lenni!
6. Szereted a focit?
IIiiiiigeeeeeeen!
7. Ha igen, kinek szurkolsz?
Szoktam nézni a Benfica és Inter meccseit is néha, de az igazi szerelmem az 8 éve a Real Madrid, a válogatottak közül pedig Argentína. :)
8. Szoktál énekelni?
Amikor senki sem hallja. :D
9. Rock vagy gépzene?
Argentin és spanyol rock :)
10. Szakadó hó vagy szakadó eső?
Hó.
11. Álom vagy valóság?
Ez egy nehéz kérdés....a legjobb az álomból valóság lenne. :)

Nomi kérdései:
1. Miért kezdtél el írni?
Nagyon rég, több mint 10 éve kezdtem el az írást és annak idején unalomból próbáltam történeteket fabrikálni meg puszta kíváncsiságból.
2. Mit jelent neked az írás? 
Nagyon sokat. A hobbim, mert szabadidőmben rögtön tollat és papírt ragadok, amivel egész délutánokra lekötöm magam. Önkifejező eszköz is, mert amit leírok, abba önmagam is beleteszem kicsit. Ha feszült vagyok írok, mert így ki tudom adni magamból és megnyugszom. Szóval felsorolni is nehéz lenne, hogy mennyire az életem része lett.
3. Szereted a focit?
Igen!!!
4. Ha igen, melyik a kedvenc csapatod?
8 éve a Real Madrid a szerelmem. :) <3
5. Van olyan zene, amiről úgy gondolod, hogy meghatároz téged?
Nincs.
6. Ha igen, melyik az?
-
7. Van példaképed? 
Több emberre nézek fel különféle tulajdonságaik miatt, amelyek alapján kiemelkedtek a többiek közül. 
8. Ha igen, ki az és miért tartod a példaképednek?
A 3 legfontosabbat leírom. Nagyim, mert nagyon nehéz körülmények közt is össze tudta tartani a családot, felnevelt 7 gyereket és bármi jött mindig talpon maradt. Ravasz László, mert miután a Teológián bírálták a szónoklatai miatt és azt mondták, soha nem lesz igazi lelkész mégis elvégezte és az egyház legendás püspöke lett még életében és akkor sem fordult el tőle, amikor nem egyszer megalázták a második világháború után. Gonzalo Higuaín, mert a lelki ereje, kitartása és küzdeni tudása példaértékű.
9. Mi álmaid állása?
Református lelkész és lehetőleg a buenos airesi magyar gyülekezetnél. :D
10. Kiben bízol meg a legjobban?
A testvéremben Csabiban és Ibolyában.
11. Olvasás, vagy írás?
Mind a kettőt ugyanúgy szeretem.

Csanna kérdései:
1. Mi a kedvenc idézeted?
"El optimismo y la esperanza no se debe perder nunca." ( Sosem szabad elveszteni a hitet és a reményt." )
2. Sportolsz valamit?
A sérült térdem miatt rendszeresen nem sportolhatok, de eljárok néha táncolni.
3. Nyár vagy tél?
Nyár!
4. Mi a legnagyobb álmod?
Tangózni egyszer Buenos Airesben.
5. Miért kezdtél el blogolni?
Klausz a hibás ebben :D Ő beszélt rá, hogy osszam meg másokkal is az Un suenot. Végül nem bántam meg, hogy hallgattam rá. :)
6. Mi a kedvenc könyved?
3 van, amit ugyanúgy szeretek. :) Somogyváry Gyula: Vihar a levelet; Jókai Mór: Szeretve mind a vérpadig, Marina Palmer: Tangó
7. Érzelmi vagy racionális típus vagy?
Érzelmi. :)
8. Hamar meg tudsz bocsájtani az embereknek?
Attól függ, hogy mit kell megbocsátanom.
9. Ha választhatnál, melyik filmben szerepelnél?
A Don Matteo című sorozatban. :)
10. Szereted az iskoládat?
Már nem tanulok, de én mindegyik sulit szerettem, ahová jártam.
11. Ha nem számítana a pénz, hova mennél elsőnek?
Buenos Aires

Deveczke kérdései:
1. Mióta írsz?
Először 12 éves koromban kezdtem el különféle történeteket fabrikálni.
2. Mit jelent számodra az írás?
Ahogy Nomi kérdéséhez írtam válaszként mára már az életem része és nagyon sokat jelent nekem.
3. Ha ki kellene emelned egy fontos pillanatot az életedből mi lenne az?
A madridi hétvégémet.
4. Van olyan dolog az életedben, amit megbántál?
Van...nem is egy...sokszor hibáztam.
5. Melyik a kedvenc zeneszámod és miért?
Nekem nem is egy kedvencem van, de akkor választok egyet. :) Miley Cyrus - The Climb. Mindig motivál.
6. Szereted a focit, ha igen miért?
Igen szeretem. A 90 percek mindig el tudják velem feledtetni a gondjaimat és teljesen kikapcsolnak. Ha nyer a Madrid az egész hétre feltölt energiával. :) A fociban bizony történnek még csodák...és megtanította nekem, hogy bár lehet, hogy egy évet kupa nélkül zárunk, a következő augusztusban mindig kapunk egy új lehetőséget. Soha nincs vége. :)
7. Van kedvenc csapatod? Kedvenc játékosod?
8 éve a Real Madrid a nagy szerelmem. A kedvenc játékosom pedig Gonzalo Higuaín. :) <3
8. Egy dolog, amit soha nem tennél meg!
Máson soha nem gázolnék át azért, hogy elérjem a célomat.
9. Kiállsz magadért vagy visszahúzódó típus vagy?
Visszahúzódó típus vagyok. Néha még akkor se állok ki magamért, amikor kellene.
10. Egy szóval jellemezd magad!
Önbizalom hiányos.
11. Van olyan tárgy, amitől soha nem válnál meg? Mi az?
A Bibliám és a Real Madrid mezem.

Denise és Deveczke kérdései:

1. Olvasni vagy filmeket nézni szeretsz jobban?
Régi módi vagyok, az olvasást választom
  2. Voltál már szerelmes?
Igen
  3. Ki a kedvenc zenészed?
David Bisbal
  4. Milyen tulajdonságokkal jellemeznéd magad?
Zárkózott, önbizalom hiányos, kedves, humoros, együtt érző, segítőkész
  5. Milyen közösségi oldalakon vagy megtalálható?
A Face az amit használok is, de van egy Twitter fiókom is meg az Iwiw-en is fenn vagyok, de ott is rég jártam már.  6. Van valamilyen függőséged?
A kávé annak számít?  7. Milyen világeseményre szeretnél kijutni?
Foci világbajnokság, Copa América  8. Ki a példaképed?
Több ember is van, akit egy-egy tulajdonsága miatt annak tartok. A 3 legjelentősebb: nagyim, Ravasz László és Gonzalo Higuaín.  9. Ha van, miért pont ő?
Nagyim, mert nagyon nehéz körülmények közt is össze tudta tartani a családot, felnevelt 7 gyereket és bármi jött mindig talpon maradt. Ravasz László, mert miután a Teológián bírálták a szónoklatai miatt és azt mondták, soha nem lesz igazi lelkész mégis elvégezte és az egyház legendás püspöke lett még életében és akkor sem fordult el tőle, amikor nem egyszer megalázták a második világháború után. Gonzalo Higuaín, mert a lelki ereje, kitartása és küzdeni tudása példaértékű.
 10. Kedvenc márka?
Na ez vicces lesz: ugyanúgy szeretem az Adidast és a Nike-t.:D Amúgy még kedvencem a Coca Cola meg a Milka.
 11. Szeretnél tetoválást? Ha igen, milyet?
nem, mert rettegek a tűtől. 

Ibolya kérdései
1. Akciófilm Tom Cruise-al a főszerepben vagy fekete-fehér film Fellini rendezésében?
Amit most írok az nem fekete-fehér, de Fellini: Róma. Még a suliban néztük meg és beleszerettem rögtön. Tom Cruise egy idióta szcientológus k*csög és utálom.
2. Ha lenne egy időgéped melyik korba mennél vissza vele?
A boldog békeidőkbe a századfordulón, az első világháború előtt vagy 1848-ba és mennék harcolni a szabadságért, mint Lebstück Mária főhadnagy is tette. :)
3. Hiszel abban, hogy más dimenziók is vannak a világon azon kívül, amit az ember érzékelni képes?
Igen hiszek benne. A menny sem a felhők fölött van és a pokol sem a föld alatt, mint a közkeletű ábrázolásokon, hanem egy másik dimenzióban helyezkedik el. Ott van az angyalok világa is és a lélek is valahová oda jut, miután meghalunk. 
4. Számodra mi a legfontosabb tulajdonság egy emberben, amitől felnézel rá?
Azokra nézek fel, akik soha nem adták fel, bármilyen akadályt is tett eléjük az élet.
5. Ki tudod rakni a Rubik-kockát?
Lehet, hogy meglepődsz, de soha nem próbáltam. :)
6. Legemlékezetesebb gyerekkori élményed?
Amikor 8 éves voltam és megszületett az öcsém. :) Egy korábbi pedig: amikor a padról egyenesen a betonra estem a terasznál és mindenki azt hitte, hogy betört a fejem, de Istennek hála nem esett semmi bajom, aztán a mentősöktől fagyit kértem, mert jó kislány voltam. :D
7. Kedvenc műsorod a tévében?
A Real Madrid meccs. :D Meg a sorozataim: Don Matteo, Rex felügyelő, Egyszer volt. Nézni szoktam a XXI. századot is meg a Házon kívült is az RTL-en meg alig várom az új Szombat esti lázat az RTL II-n.
8. Autó vagy bicikli?Drótszamár :)9. Szerinted meddig akarják még forgatni a Barátok köztöt?Passz. Amíg az az -azt hiszem - ausztrál pasi él, aki írja a történetet, addig biztos.10. Rossz szokásod?Sokszor esek abba a hibába, hogy halogatom a dolgokat.11. Miért nem ütötte agyon Noé a két szúnyogot?
3 elméletem van. 1. Biztos egy üvegben vitte fel őket a bárkába és így nem csipkedték őt össze. Ergo nem volt oka leütni őket. :D 2. Az Úr nem adott neki rá engedélyt, hogy egyik állatot is megölje. 3. Az Isten bosszúból teremtette a vízözön után a szúnyogokat, hogy ha már megígérte, hogy többet nem pusztítja el azt, amit teremtett, de ne legyen már olyan jó az embernek. :D

Az én 11 kérdésem
1. Hiszel Istenben?
2. Kisgyerekként mi volt a kedvenc meséd?
3. Hiszel a véletlenekben?
4. Melyik 3 dolgot vinnéd magaddal egy lakatlan szigetre?
5. Kedvenc süteményed?
6. Ki vagy mi inspirál az írásban?
7. Milyen zenét szeretsz?
8. Melyik országban élnél szívesen?
9. Premier League vagy La Liga?
10. Hol laksz? 
11. Hogyan látod magad 5 év múlva?

Akiknek továbbadom:

4 megjegyzés:

  1. Köszi Detti!Nem tudom, mivel érdemeltem ki újra, de nagyon aranyos vagy!:)
    Hogy az öcséd mellett bennem bízol meg a legjobban, ez meglepett, mert nem tettem én ezért semmit, de megtisztelsz vele és megpróbálok méltó lenni erre.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert jól írsz és az Ami igazán számít!- ért megérdemled, de oda a múltkor adtam díjat, ezért választottam most a Nemezist, mert azt is nagyon szeretem. :)
      Dehogynem tettél. :) Sőt neked fogalmad sincs róla, hogy mennyi időbe telt, hogy kiérdemeld, de kiérdemelted. :)

      Törlés
  2. Szia! Köszönöm a díjat! :) Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm szépen! :)
    Puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés