2013. január 10., csütörtök

Díjat kaptam :)

Sziasztok!

A blogom újabb díjat kapott, amit ezúton is nagyon köszönök Shadownak,a Denise-Deveczke párosnak és Klausznak! :)


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)



Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Ezt gondolom már mindenki tudja az olvasóim közül, de azért leírom. :) A keresztnevem Bernadett és sokféleképpen becéznek. Otthon Betti vagy Bebi, a csoporttársaimnak Berni de a barátaimnak és a legtöbb embernek Detti, én is a legutóbbit szeretem a legjobban.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Amióta nem él az édesanyám az anyákról szóló dalokon kivétel nélkül sírok ( Úgy szeretném meghálálni és társai ). Egy bizonyos valakihez kötődő emlékeim miatt pedig Luciano Pereyra Porque aún te amo-ján és Enrique Iglesias Nunca te olvidaré -ján.
3. Félsz a sötétben?
Nem. 
4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen...
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
A legcikibb? nem tudom...passzolom a kérdést. 
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Ilyen messzire nem megyek el még gondolatban sem.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
A babonákban nem hiszek, így számomra ugyanolyan naptári nap mint csütörtök 12.-e.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Az írásról apa nagyon sokáig nem tudott de ezen kívül nem nagyon voltak és vannak titkaim a szüleim előtt.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Igen.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Van olyan gyerek, aki nem sírt olyankor? De én nem csak sírtam...volt, hogy a doktor néni kergetett a rendelőjében, mert nem adtam meg magam egykönnyen. :D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Azon igyekeznék, hogy a családom helyzetén javítsak és támogatnék olyan szervezeteket, amelyek azért jöttek létre, hogy segítsenek a nehéz sorsú embereknek.
12. Szoktál álmodozni?
Igen, de elég ritkán.
13. Járnál Chace Crawforddal?
Kövezzetek meg, de ő meg ki? Beütöttem a Googleba a nevét és megnéztem....hát nem. Köztudott, hogy én az argentinokra bukok. :D
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Legalább kettőt. Mindegy a nemük, csak egészségesek legyenek. :) Neveket még konkrétul nem tudok, de nekem az igazi magyar nevek nagyon tetszenek.
15. Adni vagy kapni jobb?
Adni sokkal jobb. :) Már önmagában a tudat, hogy ezzel segítettem vagy örömet szereztem másnak engem is örömmel tölt el és ez az egyik legjobb érzés a világon szerintem.
16. Titkom:
A történeteim folytatásai. :D Egyébként van néhány, de a titok azért titok, mert nem árulom el senkinek. :)
17. Bakancslista:
Teológiai diploma, ha törik, ha szakad. Írni akarok legalább egy könyvet. Szeretnék egyszer Buenos Airesben az Obelisco tövében tangózni egyet naplementekor, ahogy álmomban. Szeretnék legalább még egyszer Madridba menni egy Real Madrid bajnokit megnézni (telhetetlen vagyok :D ). Szeretnék bicajjal egy kört menni Gubbióban. :D ( Olasz városka Umbria tartományban és ott játszódik az egyik legkedvencebb sorozatom, a Don Matteo és ebben az atya mindig biciklivel jár. :) ) Na meg remélem egyszer Ibolyával kifordítjuk a világot a négy sarkából. :)

A díjat továbbadom:
Legszívesebben minden kedves olvasómnak átadnám, de csak ötöt választhatok. :)
4. Dora

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, aranyos vagy!Pedig meg se érdemlem!És gratulálok neked, mert te viszont nagyon jól írsz!A világ pedig kezdhet rettegni tőlünk, mert ki fogjuk fordítani a négy sarkából!;):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem érdemled meg!:) Egyedi történeteket kreálsz és nekem tetszenek, szóval jár a díj és pont. :) Köszönöm! :)
      Remélem is, hogy így lesz! :D Aztán még a történelemkönyvekbe is bekerülünk. :P :D

      Törlés
    2. Nagyon amatőr vagyok, de tényleg köszönöm!Kár, hogy én nem tudtam neked visszaadni, de Devecke és Klausz megkapta tőlem, mert őket is kedvelem!:)
      Simán benne leszünk a törikönyvekben. Ez alap!:P:)

      Törlés
    3. Én is csak lelkes amatőr vagyok. :)
      Tudod mit? Majd ebből írok egy könyvet és amit kapok érte, azt megfelezzük. Tuti bestseller lesz. XD

      Törlés
  2. Szia Detti!

    Nagyon-nagyon szépen köszönöm! :) Puszillak

    VálaszTörlés
  3. Szia Detti!
    Köszönöm szépen :)
    puszillak, Deveczke.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszönöm!!!! El vagyok ájulva, hogy pont TŐled kaptam!!!!! Jupppíííí


    Puszika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Brigi!
      Nagyon szívesen! :) Már megint zavarba hozol :)
      Puszillak!

      Törlés