2013. június 2., vasárnap

Gracias Capitán!

Sziasztok!

Úgy terveztem eredetileg, hogy a folytatást hozom a Todo va a cambiarhoz, de az élet kegyetlenül áthúzta a számításaimat....Mivel a történeteim állandó főszereplője Gonzalo Higuaín, most, hogy immáron biztossá vált a távozása a Real Madridtól, szentelek neki egy bejegyzést, mert megérdemli...és mert könnyebb lesz talán az én lelkemnek is.

Még mindig nem tudom felfogni, hogy a következő idényben Gonzalo szíve felett nem a Real Madrid címere fog tündökölni és nem a királyi gárda sikereiért fog küzdeni, hanem egy másik csapatért. Ahogy elolvastam az első mondatait meccs utánról,  a lelkem egy darabja úgy tört milliónyi apró darabra, mintha minden egyes szava kemény sújtást jelentett volna rá. Higuaín egyike azoknak a játékosoknak, akik még tudják, hogy mit jelent a madridizmus és ezt minduntalan ki is mutatták, nem címercsókolgatással, hanem tettekkel. 7 évvel ezelőtt, egy decemberi napon egy tinédzsert mutattak be a Bernabéuban, mint a Real Madrid legújabb igazolását, június elsején este pedig a klub egyik csapatkapitánya búcsúzott el a riporterek gyűrűjében a második otthonától. Ő, aki mindenért megdolgozott, amit csak elért, de megérte a kemény munka, mert a világ egyik legjobb csatára lett, a borzas hajú, kusza fogsorú kiskrampuszból és szemem előtt vált nagy játékossá. Tudom ő ezt soha nem fogja elolvasni, de azért leírom: Gonzalo, mindent köszönök Neked! Köszönöm, hogy madridistaként, mindig úgy mentél ki a pályára, hogy kész voltál meghalni a mezért, akkor is mikor nehéz terhet cipeltél magadon! Köszönöm, hogy akkor is maradtál még egy évet, amikor máshol jóval magasabb fizetést ígértek Neked, mert Te tudod, hogy mi az a Real Madrid! Köszönöm, hogy soha nem adtad fel és a végsőkig küzdöttél! Köszönöm, hogy annyiszor reményt adtál, ami minden veszni látszott! Az utolsó percben lőtt góljaid, a harcias labdaszerzések, amikor mindenki más már feladta, a hősies hozzáállásod, amely annyi pontszerzést eredményezett, az Espanyol és az Osasuna elleni bajnoki győzelmet érő góljaid! Köszönöm az összes gólodat és gólörömödet, amelyek sokszor derítettek mosolyra, még akkor is, amikor a legmélyebben voltam! Köszönöm, hogy igazi csapatember voltál, aki a társai góljainak is úgy tudott örülni, mintha saját magad lőtted volna, nem hiába szeret téged mindenki a csapatból. Köszönöm, hogy még ha csak a tv közvetítéseken és a neten keresztül is, de megismerhettelek! Megismerhettelek, mint egy olyan játékost, akinél szerényebb és alázatosabb focistát még nem nagyon láttam. Akinek nincsenek botrányai, nem úgy él, mint egy celeb, mégis sokaknak kedvence lett a jószívűsége miatt, amiért mindig van pár kedves szava a szurkolókhoz és egyszerűen azért, mert JÓ EMBER. Így csupa nagy betűvel. Nem mindegyik kedvenc játékosomért fizettem dupla árat egy madridi útért, csak azért hogy élőben láthassam és nem mindenkiért  vállaltam volna egy reptéren töltött éjszakát a kontinens másik végében, csakis érted, mert Te kiérdemelted. Gonzalo, te több vagy nekem, mint egy futballista. Tisztellek a kitartásodért és örökké hálás leszek érte, hogy engem is megtanítottál küzdeni. Bár fogalmad sincs róla, de életem legnehezebb időszakában a Te góljaid jelentették a felhők közül kikandikáló napsugarat. Ha Te nem lettél volna, nem tudom, hogyan bírtam volna ki....el sem tudod képzelni mennyi erőt adtál és adsz még ma is. 7 éven át láttalak minden áldott hétvégén, ahogy magadra húzva a Real Madrid szerelését kifutottál a gyepre és bár ma még elképzelni sem tudom milyen lesz más csapat mezében látni Téged, most még a gondolatára is fájni kezd a szívem. Gyönyörű évekkel ajándékoztál meg engem és a Madrid szurkolókat, de ez a kaland - vagy hogy stílusos legyek ez a történet - itt véget ért. Gonzalo, egy hős vagy és példakép, ezért megérdemled, hogy bárhová is mész ezután ugyanúgy támogassalak, mint eddig. Hogy mögötted álljak és szorítsak a góljaidért. Most várni fog egy új ország, egy másik bajnokság, új kihívásokkal, ahol a legjobbakat kívánom Neked! Te nagy harcos vagy és hiszem, hogy ismét szárnyalni fogsz! Hiszem, hogy sokszor látni fogom még a gólok utáni boldog mosolyod és bebizonyítod minden kétkedőnek, hogy a világ legjobbjai közé tartozol. És talán egyszer még visszatérsz... Gonzalo Gerardo Higuaín, aki 7 év alatt, 6 trófeához segítetted hozzá a Madridot, 121 gólt szerezve 264 gyönyörű meccsen, hogy ezzel is 2698 nap alatt legendássá emeld a húszas mezt és saját magad.


10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű bejegyzés...Na de most már nézzük meg, milyen gólokat fosott ez a drága jó ember!:D:D:D:D:D
    http://www.youtube.com/watch?v=Yu4FrzAJLrA
    Gracías Pipa!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár ne ilyen apropóból kellett volna hogy megszülessen!
      Abból a 10-ből a harmadik és az első a kedvencem, bár az örök favoritom mindig a Getafe elleni második gólja 2009 tavaszáról....

      Törlés
  2. Nagyon szép lett Tangolita! Gondoltam, hogy írni fogsz pár sort és örültem is neki. Tudom mennyit jelent neked, és végig csak fülig érő szájjal olvastam, aztán nekem is kicsordult azért egy könny, pedig nem vagyok madridista, de pár játékos azért közel áll a szívemhez. Sajnálom, hogy elmegy, megszoktam, hogy fehér mezben látom, furcsa lesz máshol látni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sokáig ültem a gép előtt és valahogy nem akartak jönni a szavak. Mindent el akartam mondani pár sorban, de aztán valahogy semmit se mondtam el. Igazából még mindig nem fogtam fel, hogy a szezont már máshol fogja megkezdeni....

      Törlés
  3. Szia Csajszi!
    Tudtam, már a címéből, hogy egy gyönyörű megfogalmazást láthatunk tőled. És igazam lett. Annyira jól megfogalmaztál mindent, ittam a szavaidat. Tudom, hogy mennyit jelent neked Pipita, és hidd el, ha ezt olvasná, büszke lenne rá, hogy ilyen rajongója van. Ritkán mondok ilyet, de képes voltál könnyeket csalni a szemembe. Tegnap óta próbálom feldolgozni a távozását, pedig sosem volt nagy kedvencem, de egyszerűen nem megy. Furcsa lesz őt nem Real címerrel látni, de remélem bárhová is kerül, jó helye lesz! Megérdemli! Sok sikert Pipita a továbbiakban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Deveczke!
      A szavak a felét sem adják vissza mindannak, ami akkor járt a fejemben miközben írtam. Elmondani sem tudom, hogy mennyit jelent nekem, de én pont nem az vagyok, akire büszkének kellene lennie. Az utóbbi időben sokszor igenis gyalázatosan viselkedtem, ha szóba került a távozása és ez az, amit ha megtudna, biztosan irtó rosszul esne neki...
      Nekem sem megy... Remélem minden összejön neki és tényleg szárnyalni fog! És talán egyszer még visszatér....

      Törlés
  4. Szia!

    Olyan jó volt olvasni ezt, bár jobban örültem volna, ha nem ilyen apropóból írod le. Nagyon sajnálom, jobban mondva a szivem szakad meg, hogy a mi Pipitánk más csapatban fogja ontani a gólokat. Sokkal kevesebb lesz vele a Madrid, ezt biztos.

    Szerintem ha ezt Gonzó olvasná, repesne az örömtől. Minden egyes sorral egyet értek!

    Puszikállak! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Brigi!

      Sajnos eljött az a nap, hogy meg kellett ennek születnie...amióta jött a hír, hogy ezt komolyan gondolja, bár reménykedtem, hogy marad, de magamban már elkezdtem fogalmazni a sorokat. Még most sem tudom őt elképzelni más csapat mezében...és a Madridomat sem nélküle...

      Puszillak!

      Törlés
  5. Szia Csajszi!:)

    Ajajajj,nem is tudom hogy mit irhatnek...Aszivembol szoltal most az biztos!Amikor meghallotam hogy elmegy csak ugy potyogtak a konnyeim! Nagyon nagyonsajnalom,hogy elmegy Pipita!Sok sikert neki a tovabbiakban!Ha nem is olvassa,de remelem a szive melyen erzi hogy mennyire szeretjuk es buszkek vagyunk ra! Nagyon fog hianyozni!

    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csajszi!

      Nekem is nagyon fog hiányozni....már semmi sem lesz olyan, mint régen.

      Puszillak!

      Törlés