2013. május 16., csütörtök

Díjat kaptam

Helló!
A blogom ismét egy díjjal gyarapodott. Nagyon köszönöm Violet H. WestnekDeveczkének, Alexának és Dorának az indokláshoz írt kedves szavakkal egyetemben! :)




A szabályok:

- Említsd meg, hogy kitől kaptad a díjat! 
- Válassz ki maximum öt! bloggert akiknek továbbküldöd a díjat, és utána röviden indokold meg, miért éppen ő érdemes szerinted erre a díjra! 
- Hagyj üzenetet a választottak blogján a díjról! 
- Végezetül válaszolj meg öt egyszerű kérdést, amelyek a következők:

1. Ki vagy mi inspirál Téged elsősorban abban, hogy blogot vezess/írj?
Leginkább egy-egy dal, de néha egy elejtett fél mondatból is pattan ki a fejemből egy-egy novella. 

2. Melyik a kedvenc dalod jelenleg, amelyet nap mint nap meghallgatsz? (előadó, számcím, youtube link)
Bíborszél - Ennyi volt ( nincs fenn olyan videó, amin az egész dal normálisan megvan végig )
Emmelie De Forest - Only Teardrops
Belle Perez - Hotel California

3. Ha választhatnál egy helyet a világon, hol élnél most a legszívesebben és miért?
Buenos Aires (Ugye Ibolya?:D ) Nagyon szeretem az argentin focit, az argentin tangót, az argentin embereket, a gyönyörű szép várost és még hosszasan sorolhatnám. :)  Bár ha Madridban élhetnék, azt sem utasítanám vissza. :D

4. Mi volt tegnap az utolsó gondolatod elalvás előtt?
Azt számolgattam, hogy mennyit kell még bírnom ott, ahol épp helyettesítek. Utálom....

5. Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt) kit választanál és miért pont őt?
Nehéz kérdés...Sok olyan ember van, akivel beszélgetnék, de tényleg. Olyan emberek, akik a saját területükön kiemelkedőt alkottak, akár szellemi területen, akár a sportban. Most akkor mondok egy focistát, csak hogy hű legyek magamhoz :) Batigol, azaz Gabriel Batistuta eddig ő lőtte a legtöbb gólt az Albiceleste színeiben. Még a jó múltkor valamelyik FFT-ban olvastam vele egy interjút, azóta még inkább megkedveltem, azt hiszem jót tudnék vele beszélgetni. :D

És akiknek továbbadom:
Vii - Az egyik legtehetségesebb író, akit ismerek. Nem nagyon láttam még nála kreatívabbat a bloggerek közt. Volt, hogy többször is elolvastam egy-egy fejezetét, szerintem ez mindent elmond. :) Szerintem érte mindenki rajong. :)
Brigi - Még ma is emlékszem, az első kommentjére a történetem egyik fejezete végéről és nagyon örülök, hogy akkor írt nekem egy kilométeres kommentet és később a facen is megkeresett. Nagyon sok mindenben hasonlít a gondolkodásmódunk és megtisztelt vele, hogy én lehettem az, aki először a Mi corazónt. Íz írásainak hangulata van, amit nagyon szeretek.Teljesen magam előtt látom mindazt, amit leír, néha még szabályosan az illatokat is érzem. hab a tortán, hogy ne csak jól ír, hanem jó barát is. :)
Shadow - Soha nem gondoltam volna, hogy valaha is egy olyan történetek kezdek el olvasni, mint a Second Heartbeat, de rajongóvá tett. Gördülékenyen és szépen fogalmaz, az pedig külön csillagos ötös, hogy viszonylag sok szereplővel ír és ez nem egyszerű dolog. Nem tud elég hosszú fejezetet írni ahhoz, hogy beleunjak az olvasásába. Nagyon érett lány szerintem és amióta látta azokat a videókat még szimpatikusabb lett emberként is. :)
Nomi - Annyira örülök, hogy rátaláltam a blogjára annak idején! Vii mellett szerintem ő a másik legkreatívabb író. Nagyon szeretem ahogy ír, jól fogalmaz és az egészet úgy látom magam előtt, mint egy filmet. Azért pedig külön köszönet, hogy az Álmok útjánt olvashatom. :)
Klausz - A leglelkesebb író, akit csak ismerek. Az életműve Jókai összesét súrolja darabszámban és mégsem untam meg. :D Abban szerencsében van részem, hogy ő is kitüntetett a barátságával és végignézhettem, ahogy fejlődik az írásban. :) Írj jó sokat Csajszi! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Csajszi!
    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, az indoklást meg szabályosan megkönnyeztem egy kicsit, Tőled ez hatalmas elismerés, hiszen, amióta olvaslak, nagyon imádom, ahogy írsz, felnézek rád, de komolyan. :)
    Azért pedig egy hatalmas bocsánatkéréssel tartozom, amiért mostanában nem írtam neked komit, szégyellem is magam rendesen, csak hát suli mellett nem egyszerű, főleg most nem, hogy újra elkezdtem focizni is, de a következőhöz igyekszem komizni, bármi is legyen az, amiből hozod majd a részt!
    Puszillak, Nomi.

    VálaszTörlés
  2. Szia Nomi!
    Én örülök és köszönöm, hogy felnézel rám és ennyit jelent neked a véleményem. :)
    Semmi baj, megértelek. Ha valaki, hát én aztán még jobban el vagyok maradva a kommentekkel...pláne amióta átpakoltak az uszodába dolgozni.
    Puszillak!
    Detti

    VálaszTörlés