2013. június 14., péntek

Életjel

Sziasztok!

Bocsánatot kérek, hogy ennyire eltűntem, de megint minden összejött az utóbbi napokban. Jelentkeztem egy novella pályázatra így a pici időt, amit az írásra tudtam szakítani a versenyre készült műbe fektettem, ezért a blog kicsit elhanyagolódott. Na és úgy éreztem, hogy picit pihentetnem kell az írást...nagyon sokkolt a hír, hogy Gonzalo eligazol Madridból, nem nagyon jöttek a szavak, hiába ültem le. Még mindig szoknom kell a gondolatot, nem hazudok, irtó lassan megy...és várom, hogy hol folytatja majd... A hétvégén viszont várhatóan hozni fogom az Un sueno folytatását, még egy kis türelmeteket kérem. :) ( Az Un sueno II. évadán nem kívánok változtatni, így ez végig Madridban játszódik)
Puszillak Titeket!
Detti


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése