2012. március 26., hétfő

Díj

Sziasztok!

A blogom megkapta a második díját. Nagyon köszönöm Whitney & Claire és Deveczke! :)


Szabályok:
1. Értesítsd a blog tulajdonost, aki adja, hogy megkaptad.
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Írd ki, hogy kitől kaptad!
5. Add tovább 4- azaz négy - írónak!
6. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
7. Értesítsd a díjazottakat!

6 dolog magamról:
1. Most épp az Internátus és a Rex felügyelő a 2 legkedvencebb sorozatom. :)
2. A kedvenc könyvem Somogyváry Gyula Vihar a levelet... c. regénye. :)
3. Gyűjtöm a focimezeket - persze van amelyik csapat tabu - és a focihoz kapcsolódó könyveket, relikviákat egyszóval mindent :D leginkább a Real Madrid címeres cuccok érdekelnek <3 :) Álmom egy Higuaín mez :)
4. Nagyon szeretem a macskákat, nekem is van 2. :)
5. Szeretem Garfieldot :)
6. Odáig vagyok az operettekért :)

Akiknek továbbadom:
2. Vii

2 megjegyzés:

  1. Hola Csajszi!
    Köszönöm a díjat, ez neked is kijár.:))
    Puszi, Deveczke.
    Csakhogy a hangulat meglegyen: Hala Madrid.!:)):*

    VálaszTörlés
  2. Szija csajszi!

    Megkaptam a díjat! Nagyon köszönöm!
    Jó esik! Igazán! =)
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés