2012. március 2., péntek

Díj

Sziasztok!

Megkaptam az első díjamat, ami nagyon nagy örömmel töltött el. Köszönöm Caro! Nagyon jól esett,hogy rám is gondoltál. :)
Továbbá köszönöm Deveczkének, Viinek és Kalusznak is! :)


Szabályok:
1. Köszönd meg!
2. Másold le a szabályokat, hogy a te díjazottaid is lássák, és ismerjék őket!
3. Rakd ki a képet a blogodra!
4. Add tovább a díjat 5 embernek!
5. Írj magadról, vagy a történetedről/főhősödről 5 dolgot!

Jöjjön 5 dolog rólam :)
1. Most felvételizek másodszor a Teológiára és ha sikerül lelkész leszek.:)
2. Évekig táncoltam, ez ma is a hobbim. (Mindenféléhez volt szerencsém a néptánctól a modern táncig, de az argentin tangó volt a kedvencem)  :)
3. Rajongok az osztrák, német és spanyol sorozatokért :)
4. A Rákóczi túróssal mindig le lehet kenyerezni :)
5.  Életem egyik legnagyobb őrültsége az volt, amikor pár fillérrel a zsebemben mentem ki egy hétvégére Madridba, de megérte :) (Real Madrid meccsen voltam)

Akiknek továbbadom a díjat:
1. Klausz - Numero uno Klausz-fan vagyok, nagyon szeretem az összes történeted a KIR-től a TR-ig :) Az elsők közt olvashattam mindegyik sztorid, amelyek a blogra is kikerültek, együtt is dolgoztunk, szóval Jókai 2.0, kiérdemelted a díjat :D :)
2. Vii - Tudom, hogy Carotól is megkaptad, de mivel 2 történetet írsz, vedd úgy, hogy egyiket az egyik sztorid kapta, a másikat meg a másik. :) Rajongód vagyok, nagyon szeretem mind a két történeted olvasni. És hát kézilabda <3
3. m33dra és riri 24 - Nem hiába vagyok állandó kommentelőtök, nagyon szeretem a történeteteket, mind a ketten nagyon jól írtok. :) Cathy & Gonza a kedvenc párosom. <3 Vegyétek biztatásnak, hogy jól csináljátok. :)
4. Whitney - Izgalmas történet, sokszor csak kapkodom a fejem és épp ez a jó benne. Neked is rajongód vagyok:)
5. Deveczke - Pozitív irányban változtattad meg a Forma1-es fanficekről alkotott véleményemet. :)

3 megjegyzés:

  1. Szia Detti.!:)
    Köszönöm a díjat, és ez természetesen vissza is jár neked.:)
    Puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Oda vissza! :D
    Én is köszönöm a díjat!
    Puszi

    VálaszTörlés