2013. április 17., szerda

Díjat kaptam :)

Sziasztok!

Újabb díjat kapott a blogom. :) Nagyon köszönöm Alexának, Ibolyának, Deveczkének és Csajszikának! Jól esik, hogy gondoltatok rám. :)



a) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!
Kérdések:

1. Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?
Régóta írogatok különféle történeteket. Sokáig csak a saját szórakoztatásomra firkálgattam novellákat, de később nagy nehezen rávettek arra, hogy tegyem őket közzé egy blogon is. Mivel ez a blogom kapta a díjat és az Un sueno nevét kapta, erről írok pár szót.:) Az Un sueno kezdetben csak egy novellának indult és egy egy részes próbálkozásból nőtt ki egy egész történet, amelynek a második évadát teszem épp közzé itt. :) A novellához az ihletet Cristina Aguilera El beso del final c. dala adta. Na és volt szerepe az alkotásban a Real Madrid és az Argentin Válogatott iránti rajongásomnak és annak a személynek, aki ezt a kettőt összeköti: Gonzalo Gerardo Higuaín illetve a saját múltam néhány morzsája.:)

2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?
Attól függ, hogy melyik történet. :) A Todo va a cambiar-nál nem szeretném lelőni a poént előre :) Az Un suenoban Alejandrával, a Lo juroban pedig Esperanzával. Mind a két lány számos tulajdonságát tőlem örökölte és bennük két álmom megvalósulását írtam meg. Alejandra a koreográfus-táncos, ami én egy sérülés miatt soha nem lehetek, Esperanza pedig a történelemtudós. :)

3. Számodra mit jelent az írás?
Hobbi, mert nagyon jól ki tud kapcsolni.
Mankó, mert segít bizonyos dolgok feldolgozásában, ha beleírom a saját gondjaimat is a történet fonalába.
Kihívás, mert szeretek újítani és olyan történeteket kitalálni, amelyek valamilyen formában újdonságot jelentenek.
Végül pedig az egyik legfontosabb: az életem egyik szerves része lett. Szeretnék egyszer egy könyvet írni, hogy meg fog-e születni végül és el is olvassák-e majd az emberek, az még a jövő titka. :)

4. Mi volt az első történet, amit írtál?
Annak idején még nem volt számítógépem, amikor az írást kezdtem, így egy füzetbe, tollal írtam az első novelláimat. Fanfic volt az is és a Forma1-ből vettem hozzá a szereplőimet. Ezt ma már én sem tudom elolvasni, mert az összes füzetbe írt történetem csúnya véget ért: vagy elégettem őket vagy a papírgyűjtésen adott pár plusz grammot a többi újsághoz. :D Focis történetben viszont az Un sueno az első. :)

5. Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted?
Zenét hallgatok. Az íráshoz számomra elengedhetetlen a zene, méghozzá a rész hangulatához passzoló zene. :) 

Akiknek tovább adom:

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Detti! :) <3

    Hamarosan jövök és mindent bepótlok itt nálad olvasást és kommentelést illetve :)

    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :)
      Ráérsz, a blogom nem szalad el. :)
      Puszillak!

      Törlés