2012. április 10., kedd

Díj :)

Ma díjeső van. :) Nagyon örülök neki, hogy ennyire szeretitek a történetemet! Nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz. :)
Köszönöm Deveczke!


Szabályok:
1. Meg kell köszönni a díjat annak, aki gondolt rám, és küldte.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem azt akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom nekik, hogy tudjanak a díjazásról.
8. Nem küldhetem, olyannak akinek a blogja volt már kitüntetve. 

Újabb 7 dolog rólam:
1. Sportbolond vagyok és nem csak a focit szeretem: versenytánc, kézilabda, műkorcsolya, Forma1.
2. Idegen nyelvek közül beszélek németül és spanyolul, de tanultam latint, ógörögöt és hébert is.
3. Újabban rászoktam a futásra.
4. Nagyon szeretem a gyrost.
5. A blogom mellett az RTL Bulvár fórum a törzshelyem, ott is a Sport szekció.
6. Az üvegfestékezés az egyik legnagyobb hobbim.
7. Kedvenc virágom a fehér rózsa.

Akiknek küldöm:
1. Vii
4. Caro

De versenyen kívül Deveczkének is megajánlom, mert megérdemli. :)


2 megjegyzés: