2012. április 4., szerda

Díj

Helló!

Megkaptam a harmadik díjam is.Köszönöm Deveczke, Whitney és Vii! :)



Szabályok:
1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg akitől, akiktől kaptad!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blogírónak a díjat!
5- Hagyj megjegyzést a blogjukon!

6 dolog rólam:
1. Zenében nagyon szeretem a spanyol nyelvű előadókat. ( ESDM, David Bisbal, Luciano Pereyra, Paulina Rubio... )
2. Az a film, amelyiket a legrégebb óta szeretek ( 4 éves korom óta ) egy fekete-fehér 1934-ben készült film: - az eredeti - Meseautó.
3. Gyűjtök mindent Erzsébet királynéról, azaz Sissiről.
4. Amikor leigazolta a Real Madrid Gonzalo Higuaínt egyáltalán nem szerettem, sőt... évekig utáltam, mert az első félévében orbitálisakat hibázott a kapu előtt állva. Csak aztán egy meccs mindent megváltoztatott és azóta én vagyok az egyik legnagyobb fanja. :)
5. Nagyon szeretem a rostos gyümölcslevet
6. Régen utáltam szoknyában járni, de így túl a húszon már egészen megszerettem. :D 

Akiknek tovább adom:
2.Vii

1 megjegyzés:

  1. Hola Detti!
    Nagyon szívesen a díjat, és én is köszönöm.:)
    Puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés