2012. augusztus 8., szerda

Díj :)

Sziasztok!

Kaptam egy díjat, amit nagyon nagyon nagyon köszönök Lessa Louis-nak, Titaniának, Denisenek, Vivien :DD-nek és Caronak! :)


1. 11 dolgot kell mondanom magamról
2. A jelölő minden kérdésére válaszolnom szükséges
3. 11 kérdést kell feltennem a jelölteknek
4. A díjat tovább adni három embernek, és linkelni a blogjukat

11 dolog szerény személyemről :)
1.  Utálom a kosárlabdát
2. Imádom a Nutellát :D
3. Évekig rövid hajam volt, nem régiben váltottam hosszúra 
4. Nagyjából 2 éve írok, kezdetben csak a fióknak, de aztán Klausz rábeszélt a blogolásra. :)
5. 23 éves leszek szeptemberben
6. Kedvenc könyvem a Biblia
7. Nagyon szeretem a történelmet
8. Rengeteg babonám van amit szinte minden Real Madrid bajnoki előtt igyekszek betartani :D
9. Gyűjtök egy laptopra :)
10. Rákóczi túrósért a lelkem is eladom az ördögnek :D
11. A dobozos Coca Colát egyszerűen imádom :D

Válaszaim a Lessa Louis kérdéseire:
1. Kedvenc állat?
macskák
2. Kedvenc férfi és női előadó?
David Bisbal és Raquel del Rosario
3. Az általad legtöbbször látott film?
Meseautó /1934-es változat/ 
4. Ki vagy mi inspirál?
A zene inspirál a legjobban. Anélkül egyszerűen nem tudok írni. :)
5. Tánc vagy zene?
Egyértelmű, hogy a tánc <3  Életem egyik nagy szerelme volt és még most sem tudok teljesen meglenni nélküle. :)
6. Víz, kóla vagy gyümölcslé?
Gyümölcslé, pláne ha Sió őszibarack :D
7.Kedvenc évszak?
Tavasz, de mindegyiknek megvan a maga szépsége, amiért kedvelem.
8. Melyik misztikus lényről olvasnál legszívesebben történetet?
Az az igazság, hogy nem vagyok túlságosan oda az ilyen sztorikért.
9.Legnagyobb álmod?
Eljutni Buenos Airesbe <3
10. Utazás vagy otthon ülés?
Szeretek utazni is, meg otthon ülni is. :D
11. Favorit dal?
Hangulatomtól függ. Most éppen Taxi - Tu oportunidad

Válaszaim Caro kérdéseire:
1. Mi a kedvenc filmed?
Sok film van, amit nagyon szeretek, de ha egyet kell választani, akkor legyen a Végtelen hit. 
2. Van kedvenc színészed?
Nincs kimondott kedvencem.:)
3. Ki a példaképed?
Kettő van: a nagyim, azért amit éveken keresztül végigcsinált itthon, ő egy igazi hétköznapi hős. A másik pedig Gonzalo Higuaín, mert a kitartása és alázata példaértékű. :)
4. Mit szeretsz magadban?
Hogy valamit nagyon jól csinálhatok, mert sokan úgy érzik, akár ismeretlenül is, hogy bennem megbízhatnak és jobban kinyílnak nekem, mint bárki másnak tennék és úgy érzik, hogy tudok nekik valami olyat adni lelkileg, ami értékes.
5. Milyen típusú regényeket olvasol szívesen? Van kedvenc íród?
Szívesen olvasok klasszikus műveket is és mai felkapott íróktól is könyveket, akár romantikus regény, akár krimi vagy egy útleírás. A 2 legnagyobb favorit íróm Jókai Mór és Somogyváry Gyula.
6. Nézel sorozatokat?
Igen! :) A német, osztrák és spanyol sorozatokért rajongok. Pár példa: osztrák-német vonalról Rex felügyelő, Medicopter 117, Hegyi doktor, Cobra 11, a spanyolok közül pedig Internátus, Egy lépés előre, Balfék körzet. :)
7. Melyik szó jellemez téged a legjobban?
Kettő jutott eszembe: hit és makacsság
8. Van valami rossz szokásod?
Rágom a  körmöm... 
9. Mi a kedvenc ételed?
Imádok enni, szóval van pár darab. :D Túró gombóc, zöldborsó főzelék szafttal, mákos guba, milánói...
10. Ha választhatnál magadnak egy különleges képességet mi lenne az?
Olyan képességnek örülnék, amivel képes lennék enyhíteni vagy megszüntetni mások szenvedését.
11. Ha egy hétre cserélhetnél valakivel ki lenne az?
Ez egy nagyon jó kérdés! :) Az argentin barátom szomszédjával, hogy újra láthassam Nachot. :)

Válaszaim Titania kérdéseire:
1. Mi a kedvenc színed?
lila, világoskék
2. Most hogyan jellemeznéd a hangulatod?
olyan semmilyen
3. Mi leszel ha nagy leszel?
Felnőtt :D Eddig lelkész akartam lenni, de az nem sikerül szóval most keresem az utam. :)
4. Milyen márkájú a telefonod?
Nokia
5. Van testvéred?
Egy öcsém.
6. Milyen zenét hallgattál utoljára?
7. Milyen poszterek vannak a faladon?
Real Madrid, Argentína, Pablo Aimar, Gonzalo Gerardo Higuaín :)
8. Mi a legviccesebb gyerekkori emléked?
A Balatonnál apa sörébe dobtam pár kicsi kavicsot, ő meg nem vette észre. :D
9. Mi a jobb kezedhez legközelebb eső piros tárgy?
A szemüvegtokom.
10. Ha kréta lennél, milyen szín lennél?
Világoskék.
11. Van valami olyan vágyad, amit nagyon szeretnél, ha beteljesülne?
Persze, hogy van, nem is egy. :) 

Válaszaim Denise kérdéseire
1.Találkoztál már világsztárral? Ha igen kivel?
Felipe Massától kaptam egyszer autogramot még pár éve és Madridban közelről láttam a Real Madrid komplett keretét. :D 
2. Kedvenc filmed?
Sok van. fentebb írtam már egyet, most írok egy másikat: Perlasca.
3. Első történeted röviden miről szólt?
Egy Forma1 fanfic volt és mindenki bele volt sűrítve...arra emlékszem belőle, hogy Montoyát szívattam benne, mert utáltam nagyon. :D
4. Rap, rock vagy pop?
Ha ebből a háromból kell választani, akkor rock.:)
5. Mi volt a legdrágább dolog, amit kaptál?
Az első számítógépem.
6.Mióta írsz?
12-13 évesen próbálkoztam már, de aztán évekre letettem a tollat és olyan 3 éve kezdtem újra, de csak a fióknak írtam. :)
7. Kedvenc márkád?
Adidas
8. Van kabalád?
A szó klasszikus értelmében nem kabala, de mindig velem van egy egész apró szent Antal szobor a pénztárcámban.
9. Kedvenc színésznő/színész?
Ilyenem nincs. :)
10. Szereted a magyar sztárokat? Ha igen kit?
Van akiket elismerek ezért vagy azért, de nem nagyon követem a celebek életét.
11. Ki az álompasid, avagy neked ki a külsőleg tökéletes pasi?
Egyértelmű: Gonzalo Gerardo Higuaín. Döglök a barna szemű pasik után....pláne ha van argentin útlevelük( :P ).... és egyszerűen olyan ez a pasi, mint a jó bor: évről évre jobb lesz :D <3

Válaszaim Vivien :DD kérdéseire:
1. Hol laktok?
Monor (Budapesttől 25 km-re a 4-es számú főút és a Cegléd-Szolnok vasútvonal mentén)
2. Kedvenc dalotok?
Sok dalt szeretek, de ez a 2 örök favoritom. :) Hany Kauam - Es tu amor  Annyira szép dal! *.*
A másik pedig Miley Cyrus - The Climb  Ebben a videóban hallottam először, amit linkeltem. Igen, Real Madrid videó...a klub hivatalos csatornájáról. Azonnal beleszerettem a dalba és sokszor erőt adott és nem csak nekem tetszett meg akkor ez a szám. ( katt a linkre és olvassátok el a fordítás első bekezdését  :D )
3. Kedvenc színek?
Lila, világoskék.
4. Ha változtathatnál egy napodon, megennéd-e?
Igen
5. Van e legjobb barátod/barátnőd?
Van :)
6. Kedvenc filmjeid?
Hosszú a lista :D Végtelen hit, Perlasca - Egy igaz ember története, A muzsika hangja, Meseautó (1934), Liliomfi, Sissi I-III, Micsoda nő!, Oltári nő, Góóól, Az operaház fantomja, Evita, Dirty Dancing 1-2,  Karib-tenger kalózai, PS.: I love you, Go Trabi Go, Made in Hungaria, Hamvadó cigarettavég, Európa expressz, A felhők felett 3 méterrel, Tengo ganas de ti, Európa Expressz...
7. Ki a pasi ideál?
Gonzalo Gerardo Higuaín <3 :D
8. Kedvenc ruha összeállításod?
Nekem mindegy, csak kényelmes legyen. Ugyanolyan jól érzem magam egy farmerben és egy pólóban, mint egy szoknyában és egy blúzban. Néha inkább fiús cuccokat hordok, néha meg szeretek csinos és nőies lenni. :)
9. Hány éves vagy?
Szeptember kilencedikén leszek 23.
10. Ha suliba jársz akkor hányadikos vagy?
Ötödéves lennék az egyetemen...
11.Mi az, amit el szeretnél érni az életben?
Szeretnék egy jó munkahelyet találni, elrendezni az itthoni hátteret és sínre tenni az öcsém életét. A többi nem érdekel...

Kérdéseim:
1. Kedvenc idézeted?
2. Adria vagy  Balaton? :)
3. 3 dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre
4. Milyen sportágban képviselnéd Magyarországot az Olimpián?
5. Melyik film volt a legnagyobb hatással rád?
6. Kedvenc könyved?
7. Napfelkelte vagy napnyugta?
8. Legnagyobb álmod?
9. Kedvenc színed?
10. Mit tennél ha egy éjjelre bezárnának a Bernabeuba? :D
11. Ki vagy mi inspirál az írásban?

Akiknek tovább adom:
Legszívesebben minden olvasómnak továbbadnám, de ki kell választanom hármat.Hát lássuk:
2. Klausz

És engedjétek meg, hogy még egy valakinek továbbadjam a díjat ;)



5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjadhoz és köszönöm, hogy nekem is tovább adtad!:)Matek versenyen kívül még sose kaptam díjat, szóval igazán köszi!!!!!!!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Detti! :))) pusziii

    VálaszTörlés
  3. Szívesen! Mind a ketten megérdemeltétek!:)

    VálaszTörlés