2012. január 21., szombat

Sziasztok!

Először is üdvözlök mindenkit a blogomon!:)
10-11 éves koromban kezdtem el különféle történeteket papírra vetni, legtöbbjük alapját egy-egy kedvenc sorozatom adta, de ezeket nagy részt csak a fióknak alkottam és mindegyik gyújtósként végezte. Az évek során is megmaradt hobbimnak az írás, az eddigi legutolsó munkámat pedig 2 kedves barátnőmnek köszönhetően nem a feledés homályának adtam át, hanem tovább folytattam és már kisebb-nagyobb szünetekkel másfél éve dolgozok rajta. Bár ez nem túl helytálló kifejezés,mert nagyon szeretem írni és inkább szórakozás számomra,mint munka. Nem régiben pedig úgy döntöttem, hogy kiteszem egy blogra, hátha másnak is megtetszik. :)

Remélem legalább annyira fog tetszeni Nektek is, mint amekkora lelkesedéssel ültem le megírni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése